فرم عضویت حقوقی

انجمن علمی برق‌آبی ایران در سال 1382 به منظور گسترش، پيشبرد و ارتقاي علم و توسعه كمي و كيفي نيروهاي متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشي و پژوهشي در زمينه هاي مربوطه و نشر اطلاعات در زمينه‌هاي تخصصي صنعت سد و نیروگاه‌های کشور تأسیس شد. عمده ترین فعالیت های جاری انجمن عبارتند از: • ايجاد پايگاهي مناسب جهت برقراري ارتباط علمي، فني، تحقيقاتي، آموزشي و تبادل‌نظر بين محققان و ساير متخصصاني كه به نحوي در زمينه سد و نیروگاه‌های برق‌آبی فعاليت دارند. • برگزاری کنفرانس¬های ملی و بین¬المللی، سخنرانی¬های علمی و کارگاه¬های آموزشی و کاربردی مرتبط با صنعت سد و نیروگاه برق¬آبی. • انتشار 16 نسخه نشریه علمی - پژوهشی "سد و نیروگاه برق‌آبی" تاکنون. • حضور فعال در همایش‌های، سمینارها، کنفرانس‌های علمی و نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت سد و نیروگاه‌های برق‌آبی. • همكاري با وزارت علوم- تحقيقات و فناوري، وزارت نیرو، کمیته انرژی کشور، كميسيون انجمن‌های علمی ایران، شورای انجمن‌های علمی ایران و دانشگاه‌ها، جهت برنامه‌ریزی امور آموزشي و پژوهشي و برگزاري گردهمايي‌هاي علمي. • كسب اطلاعات از آخرين دستاوردهاي علمي و صنعتي ايران و جهان و ارائه آن به اعضا.

نام شرکت / سازمان
ورودی نامعتبر

نوع فعالیت
ورودی نامعتبر

شماره تماس شرکت / سازمان
ورودی نامعتبر

نام و نام خانوادگی نماینده
ورودی نامعتبر

شماره نمابر شرکت / سازمان
ورودی نامعتبر

آدرس ایمیل
ورودی نامعتبر

وب سایت
ورودی نامعتبر

شماره تماس نماینده
ورودی نامعتبر

آدرس شرکت
ورودی نامعتبر


شرایط عضویت حقوقی
سازمان¬هايي كه در زمینه‌های طراحي، مهندسي مشاور، اجرائي، توليدي، ساخت و نصب تجهيزات تعميرات و راه‌اندازی، علمي و پژوهشي مربوط فعاليت دارند، می‌توانند به عضويت انجمن درآيند.
مبالغ حق عضویت حقوقی:
سطح یک: مؤسسات و واحدهای با تعداد کارشناس بیش از 100 نفر 000/000/120 ریال.
سطح دو: مؤسسات و واحدهای با تعداد کارشناس بیش از 25 نفر و تا 100 نفر 000/000/48 ریال.
سطح سه: مؤسسات و واحدهای با تعداد کارشناس کمتر از 25 نفر 000/000/24 ریال.
شماره حساب انجمن برای واریز حق عضویت:
حساب با شماره 1-15942000-40-838 بانک سامان به نام انجمن برق¬آبی ایران. شماره شبا برای پرداخت اینترنتی 710560083881015942000001 IR.

نوع عضویت
ورودی نامعتبر

مبلغ پرداخت شده
ورودی نامعتبر

تاریخ پرداخت
ورودی نامعتبر

کد رهگیری / شماره واریز
ورودی نامعتبر